Edukacija „Upravljanje i racionalno korištenje resursa OCD – a“

U organizaciji Udruge kineziologa Grada Vukovara u Vukovaru je održana  dvodnevna edukacija 10. i 11. ožujka 2023. godine u Društvenom centru pod nazivom „Upravljanje i racionalno korištenje resursa OCD – a“

Edukacija je bila namijenjena organizacijama civilnoga društva, s ciljem učenja o učinkovitijem i racionalnijem korištenju vlastitih resursa te unapređenju poslovanja organizacija civilnoga društva.

Edukaciju je vodila predavačica Ivana Maltašić koja je završila Ekonomski fakultet u Osijeku te od 2018. godine radi na poslovima PR – a i organizacije događaja te kao koordinator projektnih aktivnosti, među kojima su najznačajniji organizacija DOBRO World Cupa Osijek (13 izdanja) te Prvenstva Hrvatske u muškoj i ženskoj sportskoj gimnastici (4 izdanja). Svoje iskustvo vođenja sportske udruge s više stotina članova i desetke aktivnosti tijekom godine prenosi i studentima kroz suradnju s Kineziološkim i Ekonomskim fakultetom u Osijeku. Završila je i nekoliko edukacija iz područja organizacije, vodstva i marketinga.

Kroz edukaciju smo saznali brojne modele i na koje načine možemo poboljšati upravljanje te racionalno korištenje raspoloživih resursa u radu svojih organizacija.

Dvodnevnoj edukaciji ispred Udruge djece poginulih i nestalih hrvatskih branitelja nazočila je administrativna djelatnica UDPNHBDR Veronika Soldo.

Edukacija je održana u sklopu projekta „Pokreni se i vozi – tko te treba, pomozi!“ koji je sufinanciran sredstvima Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske i iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014. – 2020. u okviru poziva za dostavu projektnih prijedloga – “Jačanje kapaciteta OCD – a za odgovaranje na potrebe lokalne zajednice”.

Fotografije ustupili: Udruga kineziologa grada Vukovara

Podijeli ovaj tekst:

Posljednje dodano

Sretan i blagoslovljen Uskrs

Poštovani članovi obitelji poginulih, smrtno stradalih, nestalih i umrlih hrvatskih branitelja i civilnih žrtava Domovinskog rata, hrvatski branitelji, obitelji, dragi prijatelji i suradnici, Nalazimo se

Opširnije »